خوب حالا مزیت های کامپیوتر
 
عمومی
رنگارنگ
یک شنبه 13 شهريور 1390برچسب:, :: 2:14 ::  نويسنده : محمد امین

كامپيوتر به عنوان يكي از كاربرديترين علوم جديد ، در نيم قرن اخير تاثير شگرفي در زندگي انسان ها و شكستن مرزهاي جغرافيايي علم ، در تمام عرصه ها داشته و روز به روز تائيد همه جانبه خورد را به روي تمام ابعاد زندگي روزمره انسان ، بيش از پيش نشان مي دهد .در اين ميان علوم مربوط به مهندسي شبكه را مي توان يكي از تاثير گزارترين شاخ هاي اين دانش فرا گير جهان دانست كه بي شك نقش بسزايي در پيشرو اهداف جوامع بشري ، در تمام عرصه ها خواهد گذاشت .
تاريخچه ايجاد شبكه را مي توان از سيستم هاي Time Sharing شروع كرد ، يك Main Frame كه به وسيله خطوط ارتباطي به ترمينالهايش وصل مي شد . بعد ها كه كامپيوتر هاي شخصي به وجود آمد ، مسئله شبكه پيش آمد و كم كم شبكه هاي امروزي پس از چند سال ايجاد شد ، در روند توسعه سيستم عامل شبكه ها مي توان از Novell Netware و ويندوز نام برد . ايجاد استاندارد ها توسط انجمن IEEE و ISO و هزاران شركت كه در بخش هاي مختلف شبكه تلاش كردند .
امروزه اهميت شبكه هاي رايانه بر هيچ كس پوشيده نيست . با توجه به مزيت هاي مختلف آنها (كاهش هزينه ، صرفه جويي در وقت ، حذف محدوديت هاي جغرافيايي و ...) ، شاهد پيشرفت روزافزون اين شاخه علمي مي شويم .
به کمک شبکه های کامپیوتری می توان در هزینه های مربوط به تجهیزات گران قیمت سخت افزاری نظیر هارد دیسک، دستگاه های ورود اطلاعات و... صرفه جویی کرد. شبکه های کامپیوتری، نیازهای کاربران در نصب منابع سخت افزاری را رفع کرده یا به حداقل می رسانند.
از شبکه های کامپیوتری می توان برای استاندارد سازی برنامه های کاربردی نظیر واژه پردازها و صفحه گسترده ها، استفاده کرد. یک برنامه کاربردی می تواند در یک کامپیوتر مرکزی واقع در شبکه اجرا شود و کاربران بدون نیاز به نگهداری نسخه اصلی برنامه، از آن در کامپیوتر خود استفاده کنند.
استاندارد سازی برنامه های کاربردی دارای این مزیت است که تمام کاربران و یک نسخه مشخص استفاده می کنند. این موضوع باعث می شود تا پشتیبانی شرکت عرضه کننده نرم افزار از محصول خود تسهیل شده و نگهداری از آن به شکل موثرتری انجام شود.
مزیت دیگر استفاده از شبکه های کامپیوتری، امکان استفاده از شبکه برای برقراری ارتباطات روی خط (Online) از طریق ارسال پیام است. به عنوان مثال مدیران می توانند برای ارتباط با تعداد زیادی از کارمندان از پست الکترونیکی استفاده کنند.


نظرات شما عزیزان:

hesam
ساعت15:58---8 تير 1391
سلام دوست عزیز وب جالبی داری من که خیلی خوشم امد راستی امروز یه مهمونی داریم از شما هم دعوت میکنیم با اومدن و نظر دادن مهمانی ما رو نورانی تر کنید

با سپاس
www.hesamblog.loxblog.com


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آرشيو وبلاگ
پيوندها
  • همه چی
  • دانلود برنامه
  • کیت اگزوز
  • زنون قوی
  • چراغ لیزری دوچرخه

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عمومی و آدرس ddeevviill.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 4
بازدید کل : 10810
تعداد مطالب : 12
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1

 
 
 

انواع کد های جدید جاوا تغییر شکل موس